Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
شارژر فندکی چیست و معرفی بهترین شارژر های فندکی
پروفایل
شارژر فندکی چیست؟
در این مقاله به معرفی شارژر فندکی و معرفی بهترین نکات راهنمای خرید هنگام شارژر فندکی خواهیم پرداخت.
حسین رمضان نیا 28 آذر 1401 159 بازدید

هر روزه در بازار لوازم جانبی محصولات جدیدی تولید می‌شود که همه گی آن‌ها در جهت راحتی زندگی انسان‌ها تولید شده‌اند. بسیاری از این محصولات امروزه در بین مردم به خوبی جا افتاده و برخی از آن‌ها نیز به دلیل تازه بودن و نو بودن تکنولوژی خود نزد بسیاری از مردم ناشناخته است. یکی از همین محصولات است که امروزه در بین مردم بسیار محبوب شده است و از محبوب‌ترین لوازم جانبی‌های موبایل در بازار محسوب می‌شود.

شارژر‌های فندکی برای آسان شدن شارژ موبایل‌های هوشمند یا دیگر وسایل هوشمند و الکترونیکی در خودرو‌ها تولید شده‌اند و امروزه به دلیل اینکه توانسته است نیاز بسیاری از مردمان را در دنیا حل کند، در بازار لوازم جانبی مقام خوبی را از آن خود کرده است. در این مقاله در وبلاگ دسترسی قصد داریم به معرفی بهترین شارژ‌های فندکی در بازار و همچنین به معرفی نکات راهنمایی برای خرید بهترین شارژر فندکی بپردازیم.

شارژ فندکی چیست؟

همانطور که در مطالب فوق اشاره نمودیم، با استفاده از شارژر‌های فندکی، کاربران می‌توانند موبایل، تبلت و دیگر لوازم الکترونیکی خود را در خودرو خود شارژ کنند. این مسأله زمانی بهتر نمایان می‌شود که شما در سفر باشید و دسترسی شما به برق کمی سخت و دور باشد.

وجود این محصول باعث شده است افرادی که ساعات طولانی را در ماشین می‌گذرانند، با کمبود شارژ موبایل روبرو نشوند. نیاز به شارژ فندکی در دهه گذشته با رشد استفاده از تلفن‌های همراه و به خصوص رشد شبکه‌های اجتماعی به دلیل اینکه افراد بیشتر روز خود را درگیر آن هستند، نیاز به این وسیله بیشتر از همیشه شده است. لازم است قبل از اینکه به معرفی بهترین شارژر‌های فندکی در بازار بپردازیم، ابتدا مهم‌ترین نکات را هنگام خرید شارژر فندکی معرفی کنیم.

راهنمای خرید شارژ فندکی

قبل از خرید هر محصول به ویژه محصولات الکترونیکی و هوشمند بایستی معیار‌هایی را بدانید که در هنگام خرید این محصولات به شما کمک کند. در ادامه این بخش به معرفی نکات راهنمای خرید شارژ فندکی خواهیم پرداخت.

تعداد درگاه

اولین موردی که هنگام خرید شارژر فندکی بایستی به آن اشاره کرد، تعداد درگاه‌ها یا پورت‌های شارژر است. عموماً شارژر‌های فندکی دارای یک درگاه یا دو درگاه می‌باشند که بسته به زندگی افراد می‌تواند کافی باشد اما لازم به ذکر است که شارژر‌هایی از این نوع وجود دارد که دارای چهار درگاه خروجی می‌باشند.

سایز و ابعاد

امروزه شارژر‌های فندکی که در بازار وجود دارند، دارای ابعاد و سایز مختلفی می‌باشند. عموماً شارژر‌هایی که دارای چهار درگاه خروجی می‌باشند بزرگ‌تر هستند. در هنگام خرید شارژر فندکی بایستی به این نکته توجه داشت که نه سایز آن به قدری بزرگ باشد تا دست و پا گیر باشد نه به قدری کوچک باشد که به راحتی در خودرو پیدا نشوند.

اندازه ولتاژ

اندازه آمپر و ولتاژ از دیگر نکات راهنمای خرید شارژر فندکی محسوب می‌شود که بایستی در هنگام خرید این محصول به آن توجه کرد. اهمیت اندازه ولتاژ یا میزان آمپر بسیار اهمیت دارد زیرا که هر محصول هوشمندی مانند موبایل قدرت و توانایی مشخصی برای دریافت شارژ از ولتاژ خاصی را دارا می‌باشد. اگر میزان ولتاژ این نوع شارژر زیاد باشد طبیعتا به باتری موبایل آسیب می‌رساند و اگر کمتر از حد معین باشد، شارژ کردن با سرعت بسیار کمی انجام می‌شود.

برند محصول

هنگام خرید لوازم جانبی و برقی افراد بایستی به برند تولید‌کننده محصول نیز توجه داشته باشند. در هنگام خرید این نوع شارژ‌های مخصوص خودرو نیز بهتر است از برند‌های باتجربه و البته معروف خرید کنید تا از کیفیت محصول خود خاطر جمع باشید.

جنس محصول

محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی که در بازار عرضه می‌شوند از جنس‌های مختلفی ساخته شده‌اند. شارژر‌های فندکی نیز دارای جنس پلاستیکی و فلزی می‌باشند که در بازار با این دو جنس عرضه می‌شوند. ناگفته نماند عموماً جنس فلزی این محصول علاوه بر دارا بودن زیبایی بیشتری نسبت به جنس پلاستیکی آن، از کیفیت بهتری برخوردار است.

پشتیبانی از فست شارژ

اکثر موبایل‌های هوشمند امروزی و نسل جدید مجهز به فست شارژ یا شارژ سریع می‌باشند و همچنین افراد که موبایل خود را به شارژ متصل می‌کنند، دوست دارند هرچه زودتر دستگاه آنان شارژ شود تا با خیال راحت از آن استفاده کنند. شارژر‌های فست شارژ یا شارژ سریع به دلیل همین امر امروزه توانسته است در بازار به خوبی توجه افراد را به خود جلب کنند.

هنگام خرید شارژر فندکی نیز خریداران باید به این معیار نیز توجه داشته باشند که شارژر خریداری شده آن‌ها امکان پشتیبانی از فست شارژ را داشته باشد.

قیمت شارژر

در هنگام خرید هر محصول، قیمت آن نیز از معیار‌هایی است که باید به آن توجه خاصی نمود. ناگفته نماند هنگام خرید شارژر فندکی باید به قیمت آن نیز نگاه کنید و تا حد ممکن بهترین را انتخاب کنید.

معرفی بهترین شارژر‌های فندکی

در ادامه این قسمت از مقاله بهترین مدل شارژر‌های فندکی را معرفی و بررسی خواهیم نمود.

شارژر فندکی شیائومی - CC07ZM

برند شیائومی علاوه بر تولید موبایل‌های هوشمند بسیار با کیفیت، در زمینه تولید محصولات لوازم جانبی نیز فعال است. شارژر فندکی مدل CC07ZM از دیگر محصولات برند شیائومی است که به دلیل کیفیت مرغوبی که دارد، امروزه بسیار معروف شده است.

این شارژر دارای دو درگاه USB است و از قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع برخوردار است. وجود دو پورت جدا از هم به خریداران این دستگاه اجازه می‌دهد بتوانند همزمان دو موبایل را شارژ کنند. علاوه بر درگاه‌های USB این شارژر از درگاه TYPE-C و همچنین درگاه TYPE-A پشتیبانی می‌کند.

این شارژر در حالت درگاه USB از 18 وات و در هنگام درگاه TYPE-C از 100 وات نیز پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند وزن این شارژر تنها 30 گرم می‌باشد و اندازه آن در سایز معمولی می باشد.

شارژر فندکی راک - RCC0158

شارژر مدل RCC0158 از دیگر شارژر های فندکی بسیار محبوب در بازار شناخته می‌شود که متعلق به برند راک می‌باشد. این شارژر می‌تواند از 110 وات شارژ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند انواع وسایل هوشمند مانند موبایل، پاوربانک، اسپیکر و ... را با سرعت بسیار خوبی شارژ کند.

این شارژر حدود 590 گرم وزن دارد و به دلیل جنس بدنه‌ای که دارد، در مقابل حرارت مقاومت خوبی برخوردار است. این شارژر دارای دو پورت مجزا می‌باشد که یکی از آن‌ها مربوط به درگاه USB می‌باشد و دیگری مربوط به کابل TYPE-C می‌باشد. لازم به ذکر است این شارژر نیز از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

شارژر فندکی اوریکو - UCL-2U

شارژر اوریکو مدل UCL-2U از دیگر شارژر های فندکی می باشد که در بین برترین شارژر های فندکی جای گرفته است. این شارژر نیز دارای دو درگاه خروجی USB می باشد که دارای 5 ولت خروجی می‌باشد. با استفاده از این شارژر می‌توان انواع لوازم الکترونیکی را شارژ نمود. یکی از ویژگی های این شارژر، جریان سریع آن است که می‌تواند جریان را با 2.4 آمپر منتقل کند.

از دیگر ویژگی‌های مدل UCL-2U این است که می‌تواند براساس ولتاژ جریان برق را افزایش دهد یا آن را کاهش دهد تا بتواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. نرخ تبدیل انرژی برق این دستگاه حدود 88 درصد می‌باشد. به دلیل استفاده از فناوری IC در این شارژر، باتری هر دستگاه الکترونیکی از آسیب حفاظت می‌شود. بدنه این شارژر نیز بسیار زیبا است و ابعاد آن کوچک است و نسبت به دیگر محصولات هم رده از کیفیت خوبی برخوردار است.

شارژر فندکی پرووان - CX12 PCG19

از دیگر شارژر‌های خوب فندکی، می‌توان به مدل CX12 PCG19 اشاره نمود که تولید شرکت پرووان می‌باشد و تنها حدود 25 گرم وزن دارد و ابعاد کوچکی نیز دارد. این شارژر می‌تواند حداکثر، جریان خروجی را تا 36 وات را داشته‌باشد. شارژر فندکی پرووان مدل CX12 PCG19 دارای یک درگاه خروجی USB-C و USB-A برخوردار می‌باشد. لازم به ذکر است که این شارژر نیز توانسته است از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند.

شارژر فندکی انکر - B2726

شرکت انکر از بهترین تولید کننده‌های محصولات لوازم جانبی و شارژر فندکی محسوب می‌شود که توانسته است محصولات خود را به خوبی در بازار به خصوص بازار ایران عرضه کند. شارژر فندکی مدل B2726 یکی از برترین شارژر‌های این کمپانی محسوب می‌شود که دارای دو درگاه USB و همچنین Type-c می‌باشد.

دو درگاه خروجی این شارژر می‌تواند از توان 33 واتی پشتیبانی کند که از هر دو درگاه آن به صورت همزمان خارج می شود. شرکت اپل نیز به این شارژر گواهی نامه داده است و برای محصولات خود آن را انتخاب خوبی معرفی کرده است.

وجود تکنولوژی Multiprotect در این شارژر، ضمانت حفظ امنیت موبایل، شارژر و برق خودرو می‌باشد.

شارژر فندکی بیسوس - Tiny Star

شارژر فندکی Tiny Star متعلق به شرکت بیسوس از دیگر شارژر‌های خوب فندکی محسوب می شود که در بازار نیز وجود دارد و دارای قابلیت 30 واتی می‌باشد. مهم‌ترین مشخصه این شارژر، سرعت بالا آن در شارژ کردن می‌باشد که آن را انتخاب خوبی برای خرید شارژر فندکی کرده است.

این شارژر ابعاد بسیار کوچکی دارد و همین ابعاد کوچک آن باعث شده است هیچ مزاحمتی برای افراد نداشته باشد. در بدنه این شارژر نیز چراغ کوچک LED طراحی شده است که در شب بتوان آن را به راحتی تشخیص داد.

جمع بندی

در این مقاله در وب سایت دسترسی به معرفی بهترین شارژر های فندکی پرداختیم و مهم‌ترین معیار هایی را که هنگام خرید شارژر باید به آن دقت داشت را به صورت خلاصه شرح داده‌ایم. امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید. 

ثبت دیدگاه